منو
پخش ویدیو

خدمات نیروگاهی دیزل موتور دیاکو تجارت

بدون قطعی، پیش به سوی آینده. دیزلکو حامی انرژی پاک در ایران

خدمات نیروگاهی
تعداد پروژه های پیشنهادی
0
پروژه های جاری
0
تعداد کل پروژه ها
0
دیــزل موتور دیــاکو تجـارت پیشـرو در صنعت تولـید برق و انرژی های تجدید پذیر

خدمات مشاوره و مهندسی

قابلیت اجرا و راه اندازی نیروگاه های بزرگ و کوچک مقیاس با بازدهی بالا

بیشتر بخوانید

تامین انواع تجهیزات

تامین و فروش انواع تجهیزات صنعتی نیروگاه با نازلترین قیمت

بیشتر بخوانید

سرویس، تعمیر و نگهداری

خدمات تعمیر و نگهداری انواع نیروگاه مولد با کادر مجرب

بیشتر بخوانید
انواع نیروگاه بر اساس مقیاس

برای مشاهده انواع نیروگاه و نحوه دسته بندی ها بر روی لینک های روبروی کلیک کنید.

کوچک مقیاس

بیشتر بخوانید

متوسط مقیاس

بیشتر بخوانید

بزرگ مقیاس

بیشتر بخوانید

نیروگاه های دیزلی

امروزه نیاز به ساخت نیروگاه های دیزلی بیش از پیش احساس می شود و تامین برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تحریم ها و شرایط نا به سامان اقتصادی، مشاوره با طراحان مجرب و فنی را به یک امر واجب تبدیل کرده است؛ همچنین با استفاده از اطلاعات به روز اقتصادی و طراحی بهینه می توان با کمترین هزینه، حداکثر توان تولیدی را در شبکه برق توزیع کرد.

نیروگاه دیزلی درواقع از ژنراتورهایی تشکیل شده که به موتور دیزلی مجهز هستند. این نوع نیروگاه از محبوب ترین نیروگاه های تولید برق در ایران به شمار می آید. از آنجایی که ژنراتور دیزلی به دلیل مصرف گازوئیل مقرون به صرفه می باشد، در یک نیروگاه دیزلی بسته به توان مورد نیاز و ظرفیت نیروگاه از تعدادی دیزل ژنراتور در کنار هم استفاده می شود. ظرفیت تولیدی نیروگاه های دیزلی بین 600 تا 12000 کاوا می باشد.

اهمیت مشاوره طراحی نیروگاه های دیزلی

از مزایای عمده طراحی نیروگاه های دیزلی می توان به عدم نیاز به آب، عدم نیاز به فضای زیاد، هزینه اولیه پایین، عدم نیاز به سیستم سرد سازی پیچیده، سرعت عمل در وارد و خارج شدن ژنراتور در مدار اشاره کرد. در صورتی که طراحی به صورت اصولی و بر اساس رئوس مهندسی انجام نشود، علیرغم هزینه های گزاف، بهره برداری از نیروگاه به خوبی انجام نمی شود.

به دلیل نیاز صنایع به تأمین مداوم برق، ساخت نیروگاه‌های دیزلی نسبت به گذشته رواج بیشتری یافته و این نیروگاه‌ها با حداکثر توان خود آماده تولید برق هستند. در طراحی نیروگاه برخی از ژنراتورها طوری در مدار قرار داده می شوند که بتوان در زمان های کم باری آن ها را خاموش کرده، یا در حالت استند بای قرار داد. همچنین در ساعات پرباری یا زمان های اوج مصرف برق، به دلیل نیاز به توان بیشتر، دیزل ژنراتور اضافی در مدار نیروگاه‌ها قرار داده تا میزان برق بیشتری تولید شود. بر اساس اصول طراحی نیروگاه‌های دیزلی، هر دیزل ژنراتور با ۷۰ درصد توان اسمی خود کار می‌کند که کاهش‌ هزینه‌های نگهداری، استهلاک و کاهش مصرف سوخت، را در پی دارد.

در صورتی که از ابتدا کلیه مراحل از تجهیز تا راه اندازی یک نیروگاه دیزلی، که شامل انتخاب تجهیزات اولیه می باشد، به صورت اصولی و با کمک مشاورین مجرب انجام نشده باشد، نمی توان توقع طراحی تخصصی و مهندسی داشت؛ فلذا بهره برداری بهینه از نیروگاه امکان پذیر نخواهد بود. یک نیروگاه آماده به کار با بهره وری مناسب، هزینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور را کاهش داده و بالاترین توان خروجی ممکن را تولید می کند.

پروژه های انجام شده شرکت دیزل موتور دیاکو
تعداد پروژه ها
0
میزان رضایت کارفرما
0 %
فیلتر بر اساس شهر محصول
دیزل موتور دیاکو ✔ دیزلکو
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

دیزل موتور دیاکو ✔ دیزلکو