نیروگاه دیزل ژنراتور

parsakc 1402/12/13

نیروگاه دیزلی اغلب در مکان هایی که به برق پشتیبان و اضطراری نیاز است، مثل بیمارستان ها، مراکز اطلاعاتی و غیره کاربرد دارد. عملکرد ژنراتورهای دیزلی بدین صورت است که انرژی مکانیکی دورانی در اثر سوختن گازوئیل، تولید می شود. این انرژی از طریق شفت موتور دیزل به دینام متصل شده و بدین صورت انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود.

نیروگاه دیزلی معمولا جهت تولید برق در مقیاس کوچک و متوسط استفاده می شود. نیروگاه دیزلی ظرفیتی بین 2 تا 50 مگاوات داشته و مواقعی که برق شبکه در دسترس نیست،یث کاربرد دارند.

 

نیروگاه دیزل ژنراتور چیست؟

نیروگاه دیزلی از دو بخش اساسی موتور دیزلی و ژنراتور تشکیل شده است. نیروی اولیه در موتور دیزل در اثر احتراق ایجاد شده و موتور دیزلی به عنوان محرک و عامل تولید کننده انرژی مکانیکی عمل کرده و عمل انتقال انرژی مکانیکی به ژنراتور توسط شفت صورت می گیرد. ژنراتور پس از دریافت انرژی مکانیکی توسط روتور و استاتور با تغییر میدان مغناطیسی موجب تولید انرژی الکتریکی می شود.

 

نحوه کار نیروگاه دیزل ژنراتور

نیروگاه دیزل ژنراتور برق تولیدی توسط موتور دیزل و ژنراتور را دریافت و برق را به کنترل روم، انتقال می دهد. کنترل روم وظیفه مدیریت برق و انتقال نیروی الکتریسیته به منابعی که به نیروی برق نیاز دارند را دارد.  نیروگاه دیزلی معمولا در مقیاس های کوچک و متوسط تولید و بهره برداری می شود. تاسیس نیروگاه دیزلی در مقیاس بزرگ به دلیل هزینه های بالای تاسیس، تعمیر و نگهداری و همچنین میزان سوخت مصرفی، صرفه اقتصادی ندارد؛ لذا در مقیاس های بزرگ عموما از نیروگاه آبی یا بادی استفاده می شود.

 

ظرفیت نیروگاه یعنی چه

ظرفیت نیروگاه به معنی توان خروجی نیروگاه می باشد. در واقع حداکثر توان تولیدی برق که یک نیروگاه در بازه زمانی مشخصی می تواند داشته باشد. در حالت کلی در نیروگاه دو نوع ظرفیت تعریف می شود. ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی. میزان توان دستگاه که از طرف شرکت سازنده اعلام می شود را ظرفیت اسمی گویند و ظرفیت واقعی میزان توان خروجی دستگاه می باشد.

عوامل متعددی در توان خروجی دستگاه موثر اند؛ از جمله می توان به نحوه نگهداری و تعمیرات، شرایط جوی منطقه، فرسودگی و کیفیت تجهیزات اشاره کرد. جهت محاسبه توان خروجی دستگاه می توانید به مقاله ژنراتور برق مراجعه کنید.

ظرفیت نیروگاه

ژنراتور در نیروگاه برق

نیروگاه دیزل ژنراتور بر اساس توان خروجی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد، اما در حالت کلی می توان گفت که نیروگاه دیزل ژنراتور با توان خروجی حداکثر تا 3 مگاوات در دسته نیروگاه های آماده به کار قرار می گیرند؛ در این نوع نیروگاه عموما از موتورهای چهارزمانه استفاده می شود. نیروگاه های بین 10 تا حداکثر 25 مگا واتی در دسته نیروگاه های بار پایه قرار گرفته و غالبا از موتورهای دو زمانه در این نیروگاه ها استفاده می شود.

یک نیروگاه دیزلی بزرگ حدودا بین 4 تا 8 متر مکعب بر کیلووات ساعت به هوا احتیاج دارد؛ لذا در طراحی اتاق مخصوص دیزل ژنراتورها باید به این نکته توجه ویژه داشت. از آنجایی که افت فشار جریان هوای ورودی به ژنراتور دیزلی موجب کاهش ظرفیت دستگاه می شود، افزایش مصرف سوخت را نیز در پی خواهد داشت.

 

انواع نیروگاه دیزلی

انواع مختلفی از نیروگاه های دیزلی طراحی و راه اندازی می شوند که بسته به توان خروجی نیروگاه، میزان برق مصرفی و همچنین مکان مورد استفاده و مدت زمان تولید برق، کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه برخی از پر کاربردترین نیروگاه های دیزلی معرفی شده است.

  1. تامین کننده بار اضافی در زمان اوج مصرف (از یک یا چند ژنراتور استفاده می شود)
  2. نیروگاه قابل حمل
  3. تامین کننده برق به صورت نیروگاه آماده به کار
  4. تامین کننده برق اضطراری
  5. نیروگاه ثابت جهت تامین برق یک شهرک

 

سنکرون نیروگاه

جهت راه اندازی نیروگاه دیزلی در ابتدا لازم است ژنراتورهایی که در محل نیروگاه نصب می شوند به صورت سنکرون(پارالل) به هم متصل شوند. روش های مختلفی جهت سنکرون کردن ژنراتور ها وجود دارد در خصوص نحوه اتصال ژنراتورها به صورت سنکرون به مقاله ژنراتور سنکرون مراجعه کنید.

تمام دیزل ژنراتورهایی که در یک نیروگاه استفاده می شوند از یک دستورالعمل استاندارد پیروی می کنند. جهت طراحی یک نیروگاه دیزلی، علاوه به در نظر گرفتن سیستم تهویه مطلوب باید هوای ورودی به دستگاه نیز پاک و بدون آلایندگی باشد؛ لذا در ابتدا هوا به داخل کمپرسور کشیده شده و فشرده می شود؛ سپس از یک فیلتر هوا عبور کرده و وارد موتور می شود. فیلتر هوا وظیفه حذف انواع آلاینده ها را بر عهده دارد. هوایی که به موتور وارد می شود باید عاری از هر گونه آلایندگی باشد. دیزل موتور دیاکو به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه تهیه و فروش انواع فیلتر دیزل ژنراتور در ایران شناخته می‌شود. برای مشاهده انواع محصولات فیلتر هوا دیزل ژنراتور شرکت دیزلکو کلیک کنید.

در شکل زیر طرح شماتیک یک نیروگاه دیزلی آورده شده است.

سنکرون نیروگاه

روغن موتور از مهمترین موارد مصرفی دیزل ژنراتور به شمار آمده و تاثیر مستقیم بر طول عمر دستگاه دارد. روغن موتور جهت پاکسازی و روانکاری دیزل ژنراتور به کار می رود. این روغن در ابتدا از فیلتر مخصوصی عبور کرده و از طریق انژکتور به موتور دیزلی تزریق می شود. برای خرید، مشاوره و انتخاب بهترین روغن موتور، می توانید با کارشناسان مجرب دیزلکو در تماس باشید.

به دلیل حرارت بالای محفظه، پس از مخلوط شدن سوخت با هوا، احتراق صورت گرفته و انرژی گرمایی زیادی آزاد می شود که نهایتا منجر به تولید برق می شود. اصلی ترین اجزای یک موتور دیزلی در زیر بیان شده است.

  1. سیستم سوخت رسانی
  2. سیستم اگزوز
  3. سیستم روانکاری
  4. سیستم راه اندازی و استارت
  5. سیستم خنک کنندگی

 

نیروگاه دیزل ژنراتور

 

زمانی که از چند ژنراتور در یک نیروگاه استفاده می شود، شکل ولتاژ و فرکانس ژنراتورها به صورت یک موج استاندارد بوده و خروجی به صورت AC می باشد.

کنترل سرعت، تقسیم بار، تنظیم ولتاژ از جمله مواردی است که حتما در زمان راه اندازی ژنراتورها در نیروگاه باید در نظر گرفته شود. همچنین می توان ژنراتورها را با یکدیگر و یا حتی برق شهر به صورت سنکرون یا پارالل به هم متصل کرد.

مهمترین تجهیزاتی که در زمان راه اندازی و مانیتورینگ عملکرد کل سیستم در حین کار، استفاده می شود برد سنکرون می باشد. برد سنکرون امکان نمایش توان سیستم را می دهد؛ همچنین در زمان بی باری امکان حذف ژنراتور اضافی را در مدار فراهم می کند. برد دیپسی یکی از بهترین انتخاب ها برای برد سنکرون می باشد. این برد با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود مانند، سنکرون، کنترل از راه دور، نمایش دقیق ریز اطلاعات و …. به عنوان یکی از بهترین برد های بازار در جهان می باشد. این برد با اتصال بر روی تلفن همراهتان، هر لحظه شما را از وضعیت دیزل ژنراتورتان آگاه می سازد.

نیروگاه دیزلی

اصول اولیه نیروگاه

نیروگاه های مختلف بر اساس نوع سوخت مصرفی یا انرژی اولیه دسته بندی می شوند. اما عوامل مشابهی در آن ها وجود دارد که با بررسی این عوامل می توان بازدهی و میزان برق تولیدی را بررسی و نظارت کرد. عامل مشترک بین انواع نیروگاه دیزل ژنراتور که در بازدهی و کیفیت برق تولیدی موثر اند، فرکانس و ولتاژ برق می باشد.

کنترل فرکانس نیروگاه و بررسی ولتاژ برق در نیروگاه را می توان به صورت دائم بررسی کرد؛ همچنین میزان ذخیره برق نیروگاه بر اساس توان خروجی و ولتاژ قابل پیش بینی می باشد. در ادامه نحوه کنترل فرکانس و ولتاژ برق در نیروگاه بیان شده است؛ همچنین انواع روش های ذخیره برق در نیروگاه آورده شده است.

 

نیروگاه

 

کنترل فرکانس در نیروگاه

تغییرات فرکانس موجب کاهش بازدهی در دستگاه مولد برق شده و فرکانس رابطه مستقیمی با سرعت چرخش در ژنراتور دارد. فرکانس و بار از عوامل موثر در توان خروجی به شمار آمده و کنترل فرکانس در ژنراتور توسط گاورنر انجام می شود. زمانی که تغییر سرعت توسط گاورنر تشخیص داده می شود، موجب تغییر دریچه ورود بخار به توربین شده و فرکانس را به مقدار نامی تغییر می دهند.

توان خروجی در ژنراتورها در ابتدا توسط توربین کنترل می شود. انواع توربین های مختلف نظیر، توربین گازی، توربین بخار، توربین آب یا دیزل موتور وظیفه کنترل سرعت محرک یا موتور را بر عهده دارند.

گاورنر تغییرات در سرعت اولیه را توسط رینگ کنترل سرعت اولیه تشخیص داده و یک نیروی اولیه اعمال می کند؛ این نیرو توسط تابع کنترل سرعت اولیه تنظیم می شود. اما حلقه کنترل فرکانس اولیه قابلیت تنظیم فرکانس به فرکانس نامی را ندارد؛ لذا چند دقیقه طول می کشد تا فرکانس اولیه به اندازه فرکانس نامی تغییر پیدا کند.

در ژنراتورهای مقیاس بزرگ و ژنراتورهای سنکرون علاوه بر کنترل اولیه از سیستم کنترل تکمیلی نیز استفاده می شود؛ اما در شرایط اضطراری از روش حذف بار جهت کنترل سرعت استفاده می شود.

 

ولتاژ برق نیروگاه

تمام سیستم های تولید انرژی مقداری تلفات دارند و ماشین یا دستگاه با بازدهی صد درصد وجود ندارد. از آنجایی که افزایش ولتاژ در جهت کاهش اتلاف انرژی موثر می باشد، در ابتدا با استفاده از یک ترانسفورماتور افزاینده، ولتاژ را بالا برده و در انتهای فرایند انتقال انرژی، لازم است از ترانسفورماتور کاهنده استفاده شود، تا ولتاژ خروجی مناسب نیاز مصرف کننده تولید شود.

به ازای افزایش ولتاژ، میزان جریان متناوب کاهش یافته و نهایتا اندازه کابل مورد نیاز جهت انتقال نیز کاهش می یابد. هر چه کابل مصرفی کوتاه تر باشد اتلاف انرژی کمتری اتفاق می افتد.

یک قانون کلی در این رابطه وجود دارد: در صورتی که ولتاژ دو برابر شود، انرژی در حال انتقال بدون اتلاف، چهار برابر می شود. لذا جهت افزایش بازدهی در انتقال، لازم است که از افزاینده ولتاژ استفاده شود. در مناطق شهری معمولا ولتاژ هایی کمتر از 33 کیلو ولت استفاده می شود.

 

ولتاژ برق نیروگاه

 

ذخیره برق نیروگاه

انرژی برق در زندگی روزمره ما نقش پر رنگی دارد. با حذف برق تمام فعالیت های روزمره مختل شده و در صورت تداوم قطعی مشکلات جدی به وجود می آید. روش های مختلفی جهت ذخیره انرژی برای تولید برق وجود دارد اما باید به صرفه اقتصادی آن ها توجه کرد زیرا برخی از این روش ها به هزینه قابل توجهی نیاز دارند.

  • روش های ذخیره تلمبه ای
  • روش ذخیره سازی هوای متراکم شده
  • روش ذخیره سازی حرارت
  • روش ذخیره سازی سیستم های گاز هیدروژن
  • روش ذخیره سازی باتری های ثانویه
  • روش ذخیره سازی پیل های سوختی

 

ساخت نیروگاه برق دیزل

ساخت نیروگاه برق دیزل در ابعاد متفاوت و با توان خروجی مختلف امکان پذیر می باشد. در حالت کلی موتورهای دیزلی به موتورهای دو زمانه و چهار زمانه تقسیم می شوند. در نیروگاه های دیزلی عموما از موتورهای دو زمانه استفاده می شود.

طرح اولیه یک دیزل ژنراتور کوچک در ادامه آورده شده است.

ذخیره برق نیروگاه

عملکرد نیروگاه دیزلی بدین صورت است که در ابتدا هوای ورودی توسط کمپرسور، فشرده می شود. هوای فشرده شده پس از عبور از یک فیلتر به موتور رسیده و در محلی که سیلندر و پیستون قرار دارد وارد می شود. سپس روغن موتور پس از عبور از فیلتر، از مخزن به موتور وارد می شود.

روغن موتور در ابتدا به انژکتور سوخت می رسد و سوخت توسط انژکتور به محفظه احتراق تزریق می شود. در این مرحله سوخت با هوا مخلوط می شود. پس از مخلوط شدن سوخت و هوا، احتراق انجام شده و انرژی زیادی در اثر سوختن گازوئیل آزاد می شود که با ایجاد حرکت در پیستون انرژی مکانیکی تولید می شود.

در نیروگاه دیزلی لازم است که به طور مداوم سیستم خنک کنندگی با گردش آب از مجاری تعبیه شده، عمل خنک کردن موتور را انجام دهد. سپس لازم است که روغن موتور جهت روان کاری، در تمام اجزا و تجهیزات موتور به گردش درآید. این عملیات در افزایش بازدهی و طول عمر دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

 

مراحل  راه اندازی نیروگاه دیزلی

نکات اساسی و تخصصی ویژه ای در جهت راه اندازی نیروگاه دیزلی باید توجه شود؛ جهت بالابردن راندمان و خروجی کار، بهتر است با افراد خبره در این زمینه مشورت کرد. در حالت کلی پروسه نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور امر تخصصی و بسیار ضروری بوده که بر اساس استانداردهای ویژه ای باید انجام شود.

در صورتی که استانداردهای مربوط به نصب و نگهداری دیزل ژنراتور رعایت نشود عواقب جبران ناپذیری اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه مراحل مختلف از نصب تا راه اندازی نیروگاه، بیان شده است.

 تهیه و آماده سازی زمین جهت نصب

  • انتخاب مکان مناسب
  • آماده سازی زمین بر اساس وزن و ابعاد دستگاه

 

تهیه لوازم اولیه و ضروری

  • تهیه پایه های مناسب جهت نصب
  • تهیه مجموعه ژنراتور، مخزن، سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کننده و بقیه تجهیزات

 

نصب تجهیزات نیروگاه

  • آماده کردن اتاق دیزل ژنراتور
  • بررسی تمامی اتصالات و سیم ها
  • بررسی تسمه پمپ، تسمه فن، تسمه شارژر
  • تمیز کردن تمام سطوح متحرک
  • بررسی اتصالات دستگاه (اتصالات مایع خنک کننده، روغن، سوخت)

 

تست تمام دستگاه های متصل

  • تست برد کنترل
  • بررسی میزان مایع خنک کننده، سوخت، روغن
  • بررسی فیلتر هوا و شارژر باتری
  • تنظیم گاورنر

 

آموزش و آشنایی با سیستم نیروگاه

  • آموزش نظارت دائمی بر عملکرد تجهیزات در حین کار
  • آموزش اصول نگهداری دوره ای کل مجموعه
  • آموزش حفاظت و نگهداری از تجهیزات

 

تست دستگاه های نصب شده

  • بررسی ولتاژ و مدار روغن
  • بررسی سیستم استارت (در صورتی که سه استارت متوالی نتواند دستگاه را روشن کند لازم است از زدن استارت خودداری کرده و دستگاه چک شود)

 

زمان لازم برای احداث نیروگاه

نیروگاه های مختلف شرایط تاسیس و هزینه های متفاوتی دارند. با توجه به اینکه نیروگاه ها از نظر تجهیزات ضروری و زیر ساخت متفاوت اند، لذا نمی توان برای تاسیس انواع نیروگاه مدت زمان مشابهی در نظر گرفت. تاسیس یک نیروگاه خورشیدی به دلیل نوع بهره برداری و تجهیزات ضروری، نسبت به سایر نیروگاه ها در مدت زمان کمتر و با هزینه کمتری قابل اجرا می باشد.

مدت زمان تاسیس نیروگاه دیزلی بسته به مقیاس نیروگاه و توان خروجی متغیر می باشد. همچنین انواع مختلف ژنراتور و موتور دیزلی با قیمت های مختلف در کشور موجود می باشد. برای مشاهده لیست قیمت دیزل ژنراتور های دیزلکو، کلیک کنید یا با کارشناسان فروش دیزلکو در تماس باشید.

 

هزینه ساخت یک نیروگاه

برآورد قیمت تاسیس نیروگاه امر تخصصی بوده و به شدت به نوسانات ارزی بستگی دارد اما در سال های اخیر بسیاری از تجهیزات ضروری در داخل کشور ساخته شده و هزینه تاسیس و نگهداری نیروگاه کاهش یافته است، اما به طور کلی باز هم نمی توان هزینه دقیقی در نظر گرفت. در ادامه به هزینه تقریبی تاسیس چند نیروگاه پرداخته شده است.

به طور میانگین می توان گفت نیروگاه خورشیدی به ازای هر 5 کاوا حدودا مبلغ 300 میلیون تومان هزینه در بر دارد. در نیروگاه خورشیدی 20 کاوا حدودا هشتصد میلیون تومان هزینه لازم است؛

در حالت کلی جهت تاسیس نیروگاه مقیاس کوچک حدودا 20 تا 25 میلیارد تومان هزینه لازم است و برای یک نیروگاه ده هزار مگاواتی مبلغ 50 میلیارد یورو نیاز است.

 

مزایا و معایب نیروگاه دیزلی

از مزایای نیروگاه دیزلی می توان به هزینه راه اندازی کم اشاره کرد. همچنین امکان طراحی آسان و نیاز کم به آب جهت خنک کردن، از دیگر مزایای نیروگاه دیزلی به شمار می آید. این نیروگاه برای مکان هایی که هزینه اتصال به شبکه برق آن ها بیشتر از هزینه استفاده از نیروگاه دیزلی باشد، بسیار مناسب می باشد.

از معایب این نیروگاه می توان به رنج تولید پایین اشاره کرد. این نیروگاه در زمان اوج مصرف و شرایط پر باری نمی تواند به خوبی عمل کرده و مناسب استفاده در طولانی مدت نمی باشد؛ همچنین نیروگاه دیزلی به دلیل اینکه ظرفیت محدودی دارد مناسب استفاده در مقیاس های بالا نمی باشد. بعلاوه به دلیل انرژی مکانیکی بالایی که در این دستگاه ها وجود دارد استهلاک بالایی داشته و دارای طول عمر پایین می باشند.

مزایا و معایب نیروگاه دیزلی

 

راندمان کدام نیروگاه بیشتر است

میزان بازدهی نیروگاه، عامل تشخیص کیفیت در طراحی و اجرای نیروگاه های مختلف می باشد. یکی از راه های آسان در تشخیص بازدهی نیروگاه و حتی در مقایسه بازدهی نیروگاه های مختلف، در نظر گرفتن میزان گرمای خروجی از دستگاه و مجموعه ژنراتورها می باشد. به عبارتی می توان گفت دستگاهی که کمترین گرما را آزاد می کند، عملکرد بهتری داشته و میزان خروجی دستگاه نسبت به سوخت مصرفی و استهلاک دستگاه به صرفه می باشد و به اصطلاح کارایی بالاتری دارد.

جهت تشخص راندمان دو دیزل ژنراتور با توان یکسان باید به گرمای خروجی دستگاه توجه کرد؛ هر دستگاهی که گرمای کمتری تولید کند، نشان دهنده راندمان بالاتر آن دستگاه می باشد.

 

ظرفیت نیروگاه های کشور

طبق آخرین اخبار ظرفیت نیروگاهی کشور در تابستان امسال به میزان نود هزار و نهصد و نود و پنج مگاوات رسیده است. واحدهای حرارتی شامل نیروگاه های بخاری، گازی و سیکل ترکیبی به میزان تقریبا 80 در صد از برق کشور را تامین می کنند و تعداد واحد های تولید برق حرارتی حدودا 623 واحد می باشد.

تمام ظرفیت هایی که در این بخش و جدول زیر آورده شده است ظرفیت نامی می باشد.

 

تعداد نیروگاه های ایران

صنعت نیروگاه و تولید برق در ایران مختص یک نوع ویژه نمی باشد. انواع مختلف نیروگاه با ظرفیت های مختلف در جای جای کشور در حال فعالیت بوده و تامین برق کشور را بر عهده دارند. در سال های اخیر میزان برق تولیدی نیروگاه ها نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

نیروگاه ها بر اساس نوع سوخت مصرفی یا انرژی اولیه دسته بندی می شوند. تعداد نیروگاه های فسیلی در کشور 91، نیروگاه هسته ای 2، نیروگاه برق آبی 85، نیروگاه خورشیدی 40، نیروگاه بادی 11 می باشد.

 

صندوق توسعه ملی نیروگاه

صندوق توسعه ملی نیروگاه به منظور افزایش ظرفیت تولید برق، در قالب طرح های حمایتی اقدام به افزایش جذب سرمایه گذار کرده است، به طوری که هم برای سرمایه گذار و هم شرکت تولیدی یا واحد صنعتی نیازمند برق، سود آور باشد. در ابتدا لازم است که بنا به نوع نیروگاه مجوز لازم جهت تاسیس، دریافت شود. در گام دوم باید قرارداد خرید ECA با شرکت معتبر انجام شود که امکان فروش برق به صورت ارزی را فراهم می کند.

تعهد تاسیس شبکه انتقال، بر عهده تامین کننده برق می باشد. سپس باید بخشی از درآمد فروش به صندوق توسعه ملی پرداخت شود. از جمله خدمات صندوق توسعه ملی به افرادی که تمایل به فعالیت در حوزه نیروگاهی دارند می توان به ارائه تسهیلات و تامین مالی اشاره کرد.

 

نیروگاه ها در آینده چگونه خواهند بود؟

مسئله مهم زیست محیطی جهانی، مسئله آلودگی هوا و افزایش گازهای گلخانه ای می باشد. اکثر نیروگاه هایی که با ذغال سنگ کار می کردند، تعطیل شدند. ترجیح امروز استفاده از گاز طبیعی است اما درصورتی که بتوانیم از انرژی هسته ای برای تولید برق استفاده کنیم دیگر نگرانی بابت ورود کربن به هوا نخواهیم داشت. امید به آن داریم که در آینده ای نزدیک بتوانیم نیروگاه های هسته ای را گسترش داده و کمتر از سوخت های فسیلی استفاده کنیم.

 

اجزای دیزل ژنراتور

آموزش دیزل ژنراتور

هلدینگ دیزل موتور دیاکو تجارت در راستای حفظ ارزش های خود همواره تلاش کرده است تا نیروی کار جوان و با استعداد را وارد بازار کند. از همین رو، هلدینگ دیزلکو کلاس های آموزشی خود را در چند سطح برای متقاضیان خود برگزار می کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با بخش آکادمی هلدینگ دیزل موتور دیاکو با کلیک بر روی لینک زیر با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره طراحی نیروگاه دیزلی

انواع مختلف نیروگاه دیزلی در ظرفیت و توان های متفاوتی بر اساس میزان مصرف، تولید و طراحی می شوند که هر کدام کاربرد ویژه خود را دارد. کادر فنی شرکت دیزلکو از تجهیزات فوق پیشرفته و دانش به روز برخوردار بوده و توانایی طراحی و اجرای انواع نیروگاه در مقیاس های کوچک و بزرگ را دارد.

علاوه بر خدمات نیروگاهی می توان به خدمات تعمیر و نگهداری انواع نیروگاه ها و دیزل ژنراتورهای با ظرفیت های مختلف نیز اشاره کرد. تیم پشتیبانی شرکت دیزلکو به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مشتریان عزیز در خصوص انواع دیزل ژنراتورها و تامین قطعات آن ها می باشد.

 

021-88376662

021-88376663

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.