فروش دیزل ژنراتور برتینا LOVOL مدل 1004TG

diak41 1395/07/25

در حال حاضر، شرکت برتینا به عنوان یک شرکت بزرگ سهامی در زمینه ارائه سیستم‌ها، نرم‌افزارها، سخت‌افزارها و خدمات تحت شبکه و اینترنت در ایران فعالیت می‌کند. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، فناوری اطلاعات است و تلاش می‌کند تا زمینه فعالیت را در این حوزه گسترش دهد. سرمایه اصلی برتینا نیروی انسانی متخصص و متعهد است که با پشتیبانی شبانه‌روزی توانسته با افتخار میزبان بسیاری از سازمان‌های دولتی، نیمه‌دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک معتبر کشور باشد.

شرکت برتینا یکی از دیتاسنتر های معروف ایران می باشد. شرکت برتینا به دلیل دارا بودن سرور های بسیار، حتی نمیتواند یک ثانیه هم بدون برق باشد. این شرکت با ارسال درخواست خود به شرکت دیزلکو، درخواست خرید دیزل ژنراتور را ارائه داد. یکی از مهم ترین ویژگی های درخواستی این شرکت، روشن شدن دیزل ژنراتور بدون حتی یک ثانیه تاخیر می باشد.

تیم فنی و مجرب شرکت دیزلکو با بررسی محل و همچنین بررسی نیاز های مشتری، دیزل موتور lovol مدل 1004TG را به شرکت برتینا ارائه کرد. شرکت دیزلکو، دیزل موتور lovol را با آلترناتور stamford در کارگاه شرکت دیزلکو کوپل و در شرکت برتینا نصب و راه اندازی شد.

شرکت دیزلکو مفتخر است که رضایت کامل شرکت برتینا را به دست آورده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.