منو

آموزشگاه هلدینگ دیزلکو تقدیم می کند

آموزشگاه کار با دیزل ژنراتور هلدینگ دیزلکو، یک مرکز آموزشی متخصص در زمینه تعمیر، نگهداری و آموزش دیزل ژنراتور می‌باشد. این آموزشگاه به فن‌آموزان خود مهارت های لازم برای کار با دیزل ژنراتورها را آموزش می دهد.

در این آموزشگاه، فن‌آموزان با اصول و مبانی کار با دیزل ژنراتورها آشنا می شوند و به یادگیری مفاهیم اساسی انجام تعمیرات و نگهداری صحیح دستگاه ها می پردازند. همچنین، فن‌آموزان با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای انجام تعمیرات و نگهداری دیزل ژنراتورها آشنا می شوند.

آموزشگاه کار با دیزل ژنراتور هلدینگ دیزلکو، به فن‌آموزان خود فرصت های عالی برای کسب تجربه عملی در زمینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها فراهم می کند. این آموزشگاه با ارائه دوره های آموزشی عالی و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، به متقاضیان خود کمک می کند تا مهارت های لازم برای شروع یک حرفه موفق در زمینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها را کسب کنند.

با فراگیر شدن فناوری های جدید در صنعت، نیاز به کارکنان ماهر در زمینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها رو به افزایش است. به همین دلیل، آموزشگاه کار با دیزل ژنراتور هلدینگ دیزلکو، به فن‌آموزان خود فرصت های مناسب برای شروع یک حرفه پررونق در این حوزه را ارائه می دهد.

با حضور در این دوره، در پایان دوره گواهی معتبر هلدینگ دیزلکو را دریافت کنید؛ همچنین در صورت دارا بودن صلاحیت های لازم امکان استخدام در شرکت دیزلکو را خواهید داشت.

دوره آموزش مقدماتی انواع دیزل ژنراتور به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

کلاس های گروه اول از فن‌آموزان در تاریخ 6 دی ماه آغاز شد و به مدت یک هفته به طول انجامید. تعداد 15 نفر از متقاضیان در این دوره شرکت کرده و گواهی حضور در جلسات را دریافت کردند.

گروه فنی مهندسی دیزلکو آماده پذیرش فن آموزان جدید می باشد. لذا متقاضیان محترم، لطفا جهت ثبت نام فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان بخش آموزش هلدینگ دیزلکو باشید.

دوره آنلاین دیزل ژنراتور

تعداد افراد ثبت نام شده
0

کلاس های آموزشی دیزل ژنراتور هلدینگ دیزلکو به دو صورت:

1- به صورت کلاس های حضوری

2- به صورت کلاس های غیرحضوری(آنلاین) برگذار می‌شود.

متقاضیان میتوانند بر اساس شرایط خود، حضور در یکی از این کلاس ها را انتخاب کرده و در کلاس ها شرکت کنند.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی و صحبت با کارشناسان آموزش هلدینگ دیزلکو، از طریق کلیک بر روی تماس با مشاورین فروش، با کارشناسان ما در تماس باشید.

پیش ثبت نام آموزشگاه هلدینگ دیزلکو

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
اطلاعات عمومی
فیلتر بر اساس شهر محصول
دیزل موتور دیاکو ✔ دیزلکو
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

دیزل موتور دیاکو ✔ دیزلکو